poniedziałek, 23 lipca 2012

Nie wychodź bez niej z domu!

Biżuteria potrafi odmienić całą stylizację, dla mnie najważniejsze są bransoletki.
W tym sezonie im ich więcej tym lepiej- bransoletki rządzą!
Modne "tandetne" tworzywa, plastik, srebrne, złote, mosiężne.
Ważne by zwracały uwagę.
Bransolety nie można w tym roku przegapić.




Hitem lata są pióra, czyli styl etno & boho.
Dopuszczalne są mieszane kształtów- okrągłe, grube bransolety z kwadratowymi, cienkie metalowe
 z grubymi plastikowymi.
Uruchom wyobraźnię!



Najmodniejszym dodatkiem są bransoletki Funny !
 Noszą je modelki, bloggerki i celebrytki. Na ich punkcie oszalały m.in. Rihanna i Shakira.



Moje skarby :

4 komentarze:

  1. Ja też jestem bużuterijną maniaczką :-) Skąd jest ta granatowo-biała bransoletka ze sznurka? Mam naszyjnik w podobnym stylu, pasowałaby do kompletu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) do kupienia w C&A, ale można DIY wystarczy kupić sznurek i zapięcie. To jest identyczny sznurek jak w moim poście o inspiracjach podróżniczych :-)

      Usuń