poniedziałek, 23 lipca 2012

Klasyka!

W modzie stawiam na klasyczne rozwiązania.

Proste co nie oznacza banalne!


Biel czy czerń ?



Kolekcja MANGO


Jedno i drugie !







Gorącym trendem jest marynarka smokingowa z klapami




Jest na mojej wish liście :)







Nieco pensjonarski efekt, pozornie grzeczny możemy przełamać dodając


dodatki z "pazurem".


Mam tu na myśli naszyjniki!

Masywne naszyjniki, metalowe "obroże", łańcuchy oraz pióra

to najbardziej pożądane akcesoria w tym sezonie!













połączenie bieli i czerni


nie będzie  nudne!








Moja biało-czarna stylizacja została przełamana naszyjnikiem filcowym!


Koszula C&A, naszyjnik H&M






I jeszcze moja "obroża" upolowana na wyprzedaży:




Obroża: Camaieu


Top: wymianka na BT



I co o tym sądzicie?





Czekam na komentarze :)

2 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! Bardzo podoba mi się Twoja "obroża" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz :)Obrożę też bardzo lubię! Zapraszam do obserwowania bloga:)

    OdpowiedzUsuń