wtorek, 17 lipca 2012

DIY - moje podróżnicze inspiracje

Jeden wyjazd, jedna wycieczka i boom!


Wielka fascynacja zakrawająca o uwielbienie...


Tak... można powiedzieć, że zakochanie...





Santorini




SANTORINI



Urzekająco piękne miejsce.


Warta odwiedzenia wyspa Grecji.


Białe domki, niebieskie dachy 


skaliste urwiska okalane błękitnym Morzem Egejskim.


Kto nie był- polecam!







Takie widoki każdego wprawią w dobry humor, rozluźniają...


dlatego postanowiłam relaksować się każdego dnia!






Zrobiłam małą transformację i urządziałam moją łazienkę


 tak by poczuć tak bliskie mojemu sercu greckie klimaty!



Świeczka, podstawka, muszelki, mydełko- prezenty od moich podróżniczek ♥





Wazoniki- Ikea, Sól do kąpieli- Biedronka, Sznurek i guziki marynarskie-Pasmanteria





Pojemniczki na waciki i patyczki- Ikea, żel do ciała Discover Santorini- Oriflame





Obrazek-prezent od mojej podróżniczki ♥ Wiszący pojemnik-Ikea





I znalezione w sieci:









Nie zapominajmy o tym, że podróże kształcą :)





13 komentarzy:

  1. Santorini z pewnością jest piękne, ale też bardzo przereklamowane :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem na pewno nie jest tak popularne jka Kreta czy Rodos, dla mnie jest unikalne... jedyne :) Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  2. moi rodzice wybierają się w październiku na Sanotrini ;))
    ja polecam Korfu, Krete, Cypr ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie i romantycznie :) To moje miejsce na podróż poślubną, ale to oooodległe marzenie :-) Byłam na Krecie i nie złałowała mnie ;-) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Dziękuję :) Przepiękne miejsce! Grecja jest zdecydowanie na mojej liście krajów, które muszę odwiedzić w najbliższej przyszłości :D

    http://theblondberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie powinna być w pierwszej piątce nie tylko ze względu na widoki, ale i jedzonko :-) dziękuję i zapraszam do obserwowania mojego blogu!

      Usuń
  4. Coś wspaniałego ! Pewnie za każdym razem, kiedy wchodzisz do łazienki przypominasz sobie Santorini i wszystkie chwile tam spędzone. Fajnie opracowane elementy, super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż mogę powiedzieć... małym kosztem duży efekt! zachęcam do odwiedzin mojego blogu i obserwacji! Głowa pełna pomysłów :)

      Usuń
  5. Byłam w Grecji, dokładniej w Leptokarii i na wyspie Skiathos i dokładnie pamiętam te przepiękne białe domki z niebieskimi dachami :) Również zakochałam się w tamtym miejscu. świetnie zrobiłaś te wazoniki z solą, wygląda to rewelacyjnie ;))
    Zapraszam na nowości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak jakos samo wyszło :-) Często odwiedzam pasmanterię i moze dlatego ! Oblookam :)

      Usuń
  6. Bardzo dziękuję za komentarze :) Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  7. Grecja cała jest klimatyczna, Santorini bardzo urokliwe :)

    OdpowiedzUsuń