środa, 3 czerwca 2015

Targi #FitExpo2015 - największe targi fitness w Poznaniu

Trzydniowe Targi #FitExpo2015 zakończyły się właśnie. Jak było? Intensywnie! Ciekawie, 
Najbardziej interesująca była dla mnie głównie konwencja fitness #Eu4ya , której program był naprawdę bogaty i różnorodny. Ciężko było wybrać zajęcia, gdyż najchętniej chciało by się być 
w dwóch jak nie w trzech miejscach naraz! Kulminacyjną częścią było spotkanie fit blogerów, świetnie zorganizowane dla nas przez Poznańskie Targi !


więcej wkrótce









RUDZIENKA

16 komentarzy:

  1. moje marzenie, żeby tam za rok być! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby jak najwięcej takich imprez, można spotkać świetnych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wybieram sie na FIWE :D a potem FIBO :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam nadzieje, że będzie więcej tego typu imprez :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiało być świetnie, szkoda, że mnie tam nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowity blog, przyjemnie sie go czyta i ogląda !

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemnie sie czyta tego bloga polecam bo jest tu wiele ciekawych i przydatnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie zaglądam tutaj aby sie dowiedziec czegoś więcej na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło się spędza czas na twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny artykuł, bo znowu dowiedziałem się czegoś nowego!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo tutaj fajnie u Cb na tym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wiele ciekawych treści tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie się czyta Twoje wpisy, będę tu częściej zaglądała.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny opisany problem, będę częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń