czwartek, 23 stycznia 2014

STYCZEŃ WALKI Z GRAWITACJĄ-Brafitting.

Brafitting kolejne pojęcie zaczerpnięte z angielskiego, jednak na szczęście coraz bardziej znane nie tylko ze strony teoretycznej. Brafitting to po prostu dobieranie właściwego rozmiaru biustonosza, niby takie proste 
a 80% kobiet w Polsce nie zna swojego rozmiaru. Niestety do tej pory byłam w ich gronie ! Nic dziwnego skoro popularne sieciówki dysponują rozmiarami typu: 70A oznacza mały biust, 75B średni biust a 75C biust większy.






To powoduje często widoczne problemy jak zapięcie w okolicy łopatek, "wylewanie się" biustu z miseczek, nie mówię już o "kołysaniu" biustu w momencie bardziej dynamicznego przemieszczania się. Znacie to? Ja aż za dobrze! Tym bardzie, że jak prowadzisz aktywny tryb życia. Rozmiar ma znaczenie w tym wypadku! Dla lepszego samopoczucia, zdrowia i kształu piersi zwróćcie się do profesjonalistki lub po prostu weź cm! Świat nie kończy się na rozmiarze 75 C, każda z nas jest inna. Mniejszy czy większy biust, powienien wyglądać pięknie! To proste: pierwsza część rozmiaru- cyfra oznacza długość obwodu stanika. Należy brać pod uwagę fakt, że obwody się rozciągają dopasowując do ciała, tak więc obwód 75 przeznaczony jest dla pani mającej nie więcej niż 75 cm pod biustem, mierzone ścisło miarką krawiecką. Pani o drobniejszej budowie, o np. 65 cm pod biustem powinna szukać biustonosza z obwodem 60. Jeszcze kilka lat temu był to rozmiar zupełnie nieznany w Polsce, żadna z polskich firm bieliźniarskich nie produkowała biustonoszy 
z takim obwodem i pytanie w sklepach o sześćdziesiątkę wywoływało tylko zdumienie ekspedientek. Dziś 
w ofercie niektórych firm pojawiły się rozmiary od 60 cm. przez 65, 70, 75 i tak dalej. Jak natomiast rzecz ma się z miseczkami? Alfabet brafittingu wyszedł poza znane wszystkim A, B, C i D kojarzące się kiedyś 
z ogromnym biustem. Tabela brytyjskich rozmiarów dochodzi do literki K. Zdziwić się można, prawda? Tak dla przykładu właścicielka egzotycznie brzmiącego rozmiaru 60FF jest po prostu szczupłą dziewczyną
 o obwodzie w biuście wynoszącym ok. 89-90 centymetrów.





 Miałam to szczęście i dzięki Affinitas i Parfait Polska  trafiłam w ręce profesjonalistki! Nareszcie poznałam swój rozmiar. Marka Affinitas i jej podmarka Parfait by Affinitas powstały w Stanach Zjednoczonych, by wyjść naprzeciw potrzebom kobiet, które chcą dobrać bieliznę to swojego charakteru i osobowości. Affinitas oferuje biustonosze w rozmiarach 65-85 A-DD, natomiast Parfait 65-90 D-G. Wśród tak bogatej oferty każda kobieta znajdzie coś dla siebie.Są i figlarne, dziewczęce komplety, i modele koszące, wieczorowe. Urocze detale zdobią każdy z produktów. Biustonosze zapewniają piękne podkreślenie
 i podtrzymanie biustu.

Teraz kobiety o różnych rozmiarach mogą łatwo dodać sobie pewności i dopasować styl bielizny do swojego nastroju.
RUDZIENKA

8 komentarzy:

  1. Biustonosze zwykle kupuję w sklepach internetowych (np. intymna.pl), gdzie są dostępne większe miseczki. W zwykłych sklepach największa miseczka przy rozm. 75 to D, chyba, ze pójdę do Triumpha, gdzie od biedy coś dobiorę, tylko za jakie pieniądze... Jednak zwykle wolę kupić trzy pasujące na biustonosze niż jeden, aż tak nie zależy mi na danej marce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś też byłam w takim profesjonalnym sklepie u tak zwanej hmyy zapomiałam się nazywa ten zawód i też sprawdzili mi mój rozmiar:)

    OdpowiedzUsuń
  3. w Triumphie wreszcie znalazłam model dla siebie! nie ucieka, trzyma i ładnie się układa. mam duży biust i biustonosz to mój koszmar

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam kiedyś w sklepie z bielizną gdzie w ofercie był brafitting, więc skuszona tym oddałam się w ręce pani ekspedientki, która niestety.. jak się później okazało źle dobrała mi biustonosz, bo był za ciasny pod biustem, a kiedy mówiłam jej, że jest ciasno, to mówiła, że tak właśnie ma być.. od tego momentu zraziłam się do ekspedientek i metodą prób i błędów sama poznałam swój idealny rozmiar : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja znam swój rozmiar i nie potrzebuję takiej pomocy. Ale dobrze, że o tym piszesz. Być może większość kobiet ma z tym problem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt, duzo kobiet ma z tym problem

    OdpowiedzUsuń