piątek, 10 stycznia 2014

STYCZEŃ miesiącem walki z grawitacją- ćwiczenia na piękny i jędrny biust.

Zostało 6 miesięcy do lata, do wiosny trochę mniej ale wyrobimy się ;-) W styczniu szczególnie będziemy dbały oto co "mam w genach dała" :) Przez niecały miesiąc będę umieszczać ćwiczenia, porady jak zadbać o biust. Zaczynamy od sprawdzonych przeze mnie zestawów ćwiczeń.



Zaczynamy od ćwiczeń z Mel B, uwielbiam z nią ćwiczyć, bo jest energetyzującą osobą. (tutaj wprawdzie dodatkowo ćwiczenia na plecy, ale dodatkowe wzmacnianie nie zaszkodzi )



Ćwiczenia z FITTAPPY można wykorzystać piłkę jeśli zdążyłyście zakupić przy ostatniej promocji w Lidl, jeśli nie ze spokojem można wykonywać ćwiczenia na podłodze.


 Jeśli znudziły się Wam zwykłe pompki, to tutaj są nieco odmienne i jak dla mnie już nie tak proste do wykonania ;) Deska i pompki też całkiem fantazyjne połączenie! FitnessBlender


Napiszcie jakie Wy macie swoje ulubione ćwiczenie na klatkę piersiową :)


RUDZIENKA

18 komentarzy:

  1. Super pomysł:) Ciekawa jestem już kolejnego wpisu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo ćwiczenia na biust, super sprawa! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze to nigdy nie ćwiczyłam tej partii ciała ,ale chyba czas najwyższy zacząć ;)
    Mel B uwielbiam ,więc na pewno na sam początek z nią będę ćwiczyć ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy to ćwiczenia dla mnie. Mam wrażenie, że jeśli biust nabierze jeszcze większej jędrności i te mięśnie obok niego zaczną się wyrabiać obwód klatki będzie większy. A tego bym bardzo nie chciała. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o moją aktywność fizyczną i o biust to stawiam na trening siłowy - rewelacyjne rezultaty :) oczywiście jeśli podchodzi się do niego sumiennie :)

    Pompki jako odrębne ćwiczenie - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe ćwiczenia - trzeba by było się za siebie wziąć ;)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo, ostatnio szukałam ćwiczeń na biust! Przydadzą się c:

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ćwiczenia z Mel B :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba ćwiczyć biust, co by nam kolana na starość nie puchły ;) Mel B znam od podszewki, jestem na etapie poszukiwania innych inspiracji :) Jak znajdę coś fajnego, to się podzielę :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. ;( kurcze, ja też muszę zacząć ćwiczyć!
    ja, taki leń,ale samo się nie zrobi

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo bd czekać na kolejne posty:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna notka :) Miałam ćwiczyć od nowego roku, ale wyszło tak, że jeszcze przez miesiąc nie będę mogła ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. ja się muszę w końcu zmotywować i wrócić do ćwiczeń całego ciała.

    OdpowiedzUsuń
  14. mam podobne plany:)
    POWODZENIA♥

    obserwuje i zapraszam do nas:

    http://oliwkowy-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy post

    zapraszam http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. pompki na ścianie to moje ulubione ćwiczenia na biust :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. TAK TAK TAK! Kobiety zdecydowanie za często odpuszczają ćwiczenia na klatkę piersiową :)
    Pompki rules! ;)

    OdpowiedzUsuń