niedziela, 4 października 2015

Fitness na trampolinach

Kto ćwiczył już na trampolinie? Jeśli jeszcze się wahacie to postaram się was przekonać, do tej rewolucji w fitnessie.






Zalety treningu na trampolinach
  • świetna zabawa- innowacyjność tej aktywności fizycznej sprawia , że czujesz się wyzwolona/y jak dziecko skaczące na ogromnej ogrodowej trampolinowej przestrzeni.
  • trening cardio- poprzez skakanie spalasz nawet do 800 kcal ! 
  • skaczesz i wzmacniasz - nie tylko nogi, pośladki , kształtujesz też mięśnie brzucha które są odpowiedzialne za utrzymanie równowagi . 
  • różnorodność- trampolinę wykorzystujemy nie tylko do skoczków, doskonale sprawdza się w ćwiczeniach wzmacniających oraz stretchingu.








Zajrzyj na zakładkę GRAFIK by sprawdzić kiedy możesz wpaść poskakać ze mną!






RUDZIENKA

6 komentarzy:

  1. Nigdy nie byłam na takich zajęciach, a chętnie bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam również zwykłą tj. dużą trampolinę! Faktycznie niestabilne podłoże to nie lada wyzwanie dla mięśni. Przy początkach zakwasy gwarantowane!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie! Ale super pomysł. :D


    Zapraszam do mnie:
    http://behealthylady.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, nigdy nie próbowałam, chętnie bym właśnie zobaczyła jak po tym się czuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym miała okazje to chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń