czwartek, 8 stycznia 2015

Dlaczego warto wybrać Pilates? Postanowienia noworoczne

Początek roku to nowe przemyślenia i silna motywacja do zmian! Często padają też pytania jakie wybrać ćwiczenia by zrzucić zbędne kilogramy, wysmuklić sylwetkę czy też po prostu cieszyć się zdrowym ciałem. W styczniu siłownie i kluby fitness są pełne i pękają w szwach, jednak po kilku miesiącach pojawia się tendencja spadkowa. Dlaczego? Motywacja spada, przyczyną też są nie odpowiednio dobrane zajęcia i wybrane przez nas aktywności oraz ich poziom. Często zaczynamy od zbyt wysokiego pułapu a gdy nie dajemy sobie z nim radę rezygnujemy. Dlatego chciałabym Was zainteresować Pilatesem, gdyż są to ćwiczenia dla każdego! 




Ćwiczenia te przynoszą wiele efektów nie tylko dla ciała , ale i dla ducha. Pilates kojarzony często z jogą, to właściwie połączenie lekkości baletu, koncentracji i siły jogi , a także relaksacji. Pilates to znana na całym świecie metoda ćwiczeń rekreacyjno- rehabilitacyjnych.


Jakie przynosi efekty:
  • wzmacnia ciało, szczególnie mięśnie brzucha, pleców oraz pośladków, a także mięśnie dna miednicy. Co zapobiega obniżaniu się narządów rodnych oraz pomocne "sterowanie" podczas porodu, dodatkowo wpływa na satysfakcję seksualną
  • #pilates to zestaw ćwiczeń idealny dla osób mających problem z kręgosłupem, gdyż wzmacnia mięśnie stabilizujące i podpierające kręgosłup 
  • poprawia koncentrację oraz koordynację ruchową, ćwiczenia wymagają skupienia oraz precyzyjności ruchu
  • ćwicząc #pilates uelastyczniasz swoje ciało, kształtując smukła sylwetkę 
  • #pilates zmniejsza napięcie obręczy barkowej , wycisza i relaksuje
  • #pilates uczy oddychać  pełna piersią nie tylko niewielką częścią płuc
  • regularne ćwiczenia #pilates minimalizuje ryzyko kontuzji, gdyż ciało zyskuje równowagę , płynne i opanowane ruchy .

Ćwicz #Pilates w Poznaniu z Rudzienką!
Sprawdź zakładkę GRAFIK.
  • RUDZIENKA

13 komentarzy:

  1. Otóż to. To jest brakujący element moich treningów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię pilates, ale jednak częściej wybieram jogę

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham pilates! Kocham od starych czasów i filmików z Cindy Crawford :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja położyłabym nacisk na to, jak świetnie pilates wzmacnia mięśnie odpowiedzialne za równowagę, dzięki czemu poprawia technikę wykonywania innych ćwiczeń :)

    http://www.pretty-perfection.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. pilates jest super! uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio w Jodze zakochana jestem, ale Pilates jest mi również bliski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam zamiar spróbować już od dłuższego czasu. Nie mogę się jednak wybrać... Może polecisz jakieś treningi na youtube?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie pilates i joga są zbyt stateczne, o wiele większą przyjemność sprawiają mi treningi bardziej dynamiczne, na jogę nigdy nie chodziłam z chęcią chociaż przez jakiś czas starałam się na nią chodzić regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. na siłownię chadzam i z tym styczniowym napływem nowych osób muszę przyznać Ci rację :) pilatesu jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ach te postanowienia:)
    zapraszam do siebie

    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=24648109



    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=24648109

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaintrygowałaś mnie tym pilatesem,ale moim głównym punktem jest wybrać się na jogę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wybrałam pilates ze względu na problemy z kręgosłupem, a konkretnie odcinkiem lędźwiowym. Działa na mnie dodatkowo terapeutycznie. Choć brakuje mi takiego wycisku jak przy dynamicznych ćwiczeniach z żywą muzyką.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam pilates, to nieodłączny element mojego codziennego treningu :)

    OdpowiedzUsuń