piątek, 13 czerwca 2014

Przepis na weekend- smaczny i zdrowy sorbet z truskawek

Ostatnio pogoda dopisuje, jest słonecznie i upalnie. W taka pogodę chcąc się schłodzić przygotowałam mrożoną kawę oraz sorbet truskawkowy. Truskawki jem prawie codziennie na śniadanie z owsianką bądź "ryżanką" , uwielbiam ten smak lata.

Nowadays the weather is really good, it is sunny and hot. I prepared iced coffe and strawberry sorbet in order to cool. I eat strawberries almost every day with porrige, so I adore this taste of summer.





Do truskawkowego sorbetu potrzebujemy:

pół kg truskawek
sok z cytryny
miód

Wrzucamy do kielicha blendera i otrzymujemy masę, którą przelewamy do foremek. Mrozimy i voilla!

Smacznego!


Ingredients for strawberry sorbet:
-500g of strrawberries 
-lemon jiuce
-honey

Put it all into blender and then put the stuff that you've got into the moulds. Let it get freezed and itb is ready!

Bon Appetit!






Przypominam również , że konkurs z SALCO trwa i ostatnie sztuki moich autorkich koszulek są dostępne.

I'd like to remind you also, the SALCO giveaway is continuing and my last shirts designed by me are still available.


RUDZIENKA

10 komentarzy:

  1. U mnie też truskawki ostatnio do owsianki lub placka owsianego lądują:) Spróbuję takiego sorbetu bo wygląda smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja truskawki jem codziennie! <3
    Muszę kupić sobie foremki i zrobić taki sorbet. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwilebiam truskawki i wszystko co truskawkowe, więc muszę wypróbować te pyszności! Tylko też muszę znaleźć i kupic takie foremki, świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miodu i cytryny mniej więcej ile? Dla mnie im słodsze tym lepsze, ale wole użyć prawidłowej receptury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowicie wygląda Twój sorbet, muszę koniecznie kupić foremki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sorbet wypróbuje na pewno, ponieważ będzie świetną alternatywą do bogatych w konserwanty lodów, bez których moja 4-letnia córeczka nie może ostatnio żyć. Mam nadzieję, że uda mi się i mała będzie miała coś zdrowego i pysznego jednocześnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne te foremki, genialne :) Właśnie do Ciebie trafiłam, dzięki za pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń