wtorek, 3 czerwca 2014

Podsumowanie MAJ



Maj rozpoczęłam biegowo i choć nie był to miesiąc obfity w systematyczne bieganie, pobiłam życiówkę na 1o km i wzięłam dwukrotny udział w zawodach. Relacje tutaj: INTERRUN i Szpot.  Uważam , że całkiem względnie jak na poziom obowiązków a na myśli mam egzaminy oczywiście. Nie tylko bieganiem człowiek żyje, a przede wszystkim mój świat się kręci wokół fitnessu. Zatem nie obyło się bez odwiedzenia targów FIT EXPO. Co byłby ze mnie za instruktor gdybym nie śledziła aktualnych trendów i nowych form ruchu ;) A i właśnie pochwalę się, a co mi tam :) Zaczęłam prowadzić zajęcia jako instruktor, choć ostatni egzamin jeszcze przede mną, ale działam :)))))


Zorganizowałam FIT SPOTKANIE, dzięki któremu mogłyśmy się poznać w prawdziwym życiu nie tylko przez monitor :) Przeczytajcie relacje tutaj.


Lato coraz bliżej więc oprócz ćwiczeń postanowiłam zmienić swoją dietę, staram się wyeliminować gluten i słodycze. Na moim talerzu zagościły warzywa, truskawki, kasze oraz ryż . Ćwiczenia to tylko 30% więc dieta musi być :)





ZAPRASZAM na konkurs :)











RUDZIENKA

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie zdjecia, kolorowe. Zaraz obczaje konkurs:-P

    OdpowiedzUsuń
  2. A właśnie! Widziałam to zdjęcie faszerowanych papryk na insta czy fejsie i zapomniałam spytać - z czego jest farsz? :>
    Ja ostatnio kupiłam amarantusa w Rossie i jako propozycję podania podali właśnie faszerowane nim papryki. Próbowałaś może? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje potrawy wyglądają znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pyszności u Ciebie:) Ciekawa jestem jaki wpływ będzie miało na Ciebie odstawienie glutenu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda to jedzonko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedzonko pyszniuuutkie! Chociaż najfajniejsze to chyba fit spotkanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ smacznie to wszystko wygląda! :) kiedy mogę wpaść na obiad? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. sałatka caprese to zawsze dobry pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń