środa, 30 kwietnia 2014

PODSUMOWANIE kwiecień 2014

Cześć :) W ten majówkowy poranek mogę napisać z zadowoleniem podsumowanie poprzedniego miesiąca. Kwiecień zaczęłam na bogato od debiutu w Półmaratonie. Podob nie będzie dziś ;-) Nowy miesiąc zaczynam biegiem Interrun na 10 km.








W kwietniu poprowadziłam swoje pierwsze zajęcia jako instruktor :-)


Nie obijałam się w Święta, był rower i było bieganie ;)


Z lamusa wyciagnęłam moje rolki :)


Czytałam więcej, w domu , w autobusie i na trawie ;-)






Zaczęłam upiększać swój balkon by móc tam chilloutować .


Zaczęłam swoje truskawkowo-marchewkowe szalenstwo żywieniowe :)



W kwietniu nie zabrakło też czasu na sportowy shopping 


NAJWAŻNIEJSZE zamknęłam ważny projekt, więc bądźcie czujni ;-) 

Obserwujcie mnie na Facebooku i Instagamie by śledzić efekty tego projektu!







RUDZIENKA

15 komentarzy:

  1. gratuluję poprowadzenia pierwszych zajęć! :) marzy mi się zrobienie kursu instruktora fitnessu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pierwszych zajęć:)

    Widać że kwiecień był u Ciebie bardzo udany,oby następny miesiąc również taki był,a nawet i lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję półmaratonu! ja dopiero zaczynam przygodę z bieganiem i moje dystanse to około 5 km, ale dążę do takiej kondycji jak Twoja! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aktywny miesiąc i do tego pełen sukcesów. Gratuluje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny miesiąc! No i nawet nie wiedziałam, że jesteś instruktorką, brawo! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w trakcie kursu instruktorskiego :)))

      Usuń
  6. Piękna sylwetka, widać, że w Twoim życiu jest dużo sportu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny miesiąc ! Instruktor to brzmi dumnie - Gratulację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duma będzie dopiero jak zdam egzaminy :)))

      Usuń
  8. Pozostaje tylko pogratulować wszelkich sukcesów! Brawo :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję udziału w biegu! :) Podziwiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że poprowadziłaś już swoje pierwsze zajęcia:) I jak wrażenia?:)
    No i biegu w półmaratonie gratuluję:)
    Też bym chciała móc zrobić sobie taki fajny kącik na balkonie, ale ja się co chwile przeprowadzam:P i nie miałoby to sensu. Muszę poczekać, aż będę na swoim :)

    Bydgoszcz pozdrawia Poznań:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozytywnieee :D

    Przy okazji zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu :) Do wygrania zaproszenie na targi Fit-Expo w Poznaniu:
    http://www.fit-and-sexy.pl/2014/05/konkurs-wygraj-wejsciowke-na-targi-fit.html

    OdpowiedzUsuń