wtorek, 13 sierpnia 2013

Summary ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ Stay tuned


Podsumowując blogerskie poczynania , przy okazji kosmetycznych zmian na blogu.
Oświadczam , że mój blog ma ROK! Już trochę po urodzinach :)
Pierwszy post napisałam:  02.07.2012 :) Niee, nie będzie wielkiej FETY :) 
Dziękuję, że jesteście i liczę na WAS zawsze i wszędzie !

Trochę już  o mnie wiecie, a jeśli nie to  TUTAJ się "obnażam" ;-)





Moja motywacja co do biegania na "poważnie"  nie przygasła, choć mam  kilkudniową przerwę nie próżniowałam. Jednak zdaję sobię sprawę z tego , że najlepiej jest wyznaczyć cel i dążyć do niego. Krótko mówiąc : pobiegnę w maratonie! Jeszcze nie zdecydowałam w którym , ale to tylko kwestia czasu.

Czekam na Wasze sugestie i będę potrzebować dobrych rad WAS doświadczeni maratończycy :)

Wrzucam moje poczynania z endomondo i zachęcam do przeczytania mojego porównania, gdyż korzystam naprzemian endomondo i nike running.










Z pewnością się poprawię i będzie tylko lepiej ! 

RUDZIENKA

Już wkrótce pojawi się spóżniony urodzinowy konkurs, kiedy to zależy od WAS wystarczy, że liczba moich fanów zwiększy się do 5oo !  


21 komentarzy:

  1. Skarbie gratuluje! u mnie mija dopiero pol roQ :) 100 lat blogaskowania! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje !
    Zapraszam też do mnie na rozdanie właśnie z okazji roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat dla bloga :D
    i trzymam kciuki za maraton :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pierwszej rocznicy bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  5. mój blog też nie tak dawno miał rok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje roku bloga :)

    świetnie ci idzie :) dużo biegania na pewno będzie jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję roku! :)
    Życzę dużo wpisów i komentarzy :D
    Btw mam ochotę na tą babeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) nie dziekuję1 Ten rok będzie lepszy :) Babeczka smakowita !

      Usuń
  8. Rok? Nieźle! Muszę przeczytać twojego bloga od początku, bo kilka ostatnich wpisów bardzo mnie zachęciło mimo że zazwyczaj nie czytam blogów, które po komentarzu wymagają udowadniania, że nie jest sie robotem i wpisania tych nieczytelnych słów - strasznie mnie to denerwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak R O K ! jestem w szoku, ze to tak szybko zleciało... tyle się dzieje... jak to mówią : szczęśliwi czasu nie licza :P wiec wolę nie liczyć :) Skaczę z radości , gdy czytam Twoje słowa, mam nadzieję ze moj blog bedzie wciąąągał jeszcze bardziej ! :-) Wybacz mnie tez to donerwuje, ale niektórzy są "robotami" i piszą /spamują ... Ściskaaam :))) Dzięki!

      Usuń
  9. przyjęłam zaproszenie i polubiłam na FB :) dzięki

    OdpowiedzUsuń
  10. Polubiłam na FB ;). Gratuluje tego roku :)

    OdpowiedzUsuń