niedziela, 16 czerwca 2013

Spacerowiczka

Dziś lekki niedzielny nieco leniwy post. Tyle się dzieje, tygodnie mijają a ja dziś chciałam Wam pokazać urokliwy POZnań właśnie spokojny niedzielny!
Akcja Jestem z siebie dumna! u mnie wcale się nie skończyła... wciąż się staram. Już wkrótce pochwalę się z jakich dokonań jestem dumna :) A póki co ENJoY!
RUDZIENKA











Outfit of the day : top by H&M, skirt by Dorothy Perkins both from SH, glasses by Fiorelli, bracelet by Cruciani, shoes by CzasNaButy.



Ściskam :* odwiedzajcie mnie na Facebooku!


Instagram 




20 komentarzy:

  1. Zdjęcie z taksówką jest ekstra , i masz super kolor włosów :D Też taki bym chciała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był rewelacyjny pomysł, a zdjęcie prawdziwy rarytas ;-) Włosy nieskromnie powiem spod mojego "pędzla" ! Polecam się zawszę mogę coś doradzić :D

      Usuń
  2. Poznań zawsze jest pełen uroku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Cudze chwalą a swojego nie znają ;-)

      Usuń
  3. piękne masz te ubranie :) ślicznie wgl wygladasz bardzo mi się podoba spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wszytko z SH oprócz baletek z czasnabuty.pl :-))) Dziękować :*

      Usuń
  4. Ślicznie wyglądasz :)
    zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, bardzo lubię Poznań. Czekam na informację o powodach Twej dumy, choć pewnie jest ich wiele:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pozytywna sesja :D. Ślicznie wyglądałaś :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jest pozytywnie odebrana !

      Usuń
  7. piękne włosy !! <3
    super wyglądasz, kwitnąco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna z Ciebie dziewczyna:-) Fajne taxówki macie w Poznaniu;-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne zdjęcie z NYC Taxi:)
    Jeszcze nigdy nie byłam w Poznaniu, ale planuję się wybrać.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taksi odjechala, ale też jest zjawiskowo! :) Wpadaj :) !!

      Usuń