środa, 9 stycznia 2013

Torebka idealna poszukiwana!

Źródło: www.mishwish.pl
W zeszłym roku miałam pecha do torebek, mianowicie wszystkie uległy bardzo szybkiej destrukcji. Mianowicie dlatego, że lubię mmieć wszystko : "pod ręką" stąd moja torebka waży nie mało i musi być pojemna ! Dlatego w tym roku szukam znów idelanej torebki, niebanalnej i praktycznej! Oto kandydatki:






















Trochę inspiracji :

Źródło:blog.creativelife.pl



Źródło: www.moda.net.pl

Źródło: kobietamag.pl

Jak torebki to i buty, pokażę Wam kilka ciekawych modeli:


Źródło: www.merg.pl





Źródło: www.merg.pl


Źródło: www.czasnabuty.pl


Źródło: www.merg.pl



Źródło:www.czasnabuty.pl


Przypominam o moim konkursie, gdzie możecie wygrać kupon na zakup dowolnych butów klik
RUDZIENKA

Dziękuję Wam serdecznie za odwiedzanie mojej skromnej stronki, buziakuję zarazem.


39 komentarzy:

  1. Torebki są przepiękne ;) Buty mniej mi się podobają ale też są ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A którą byś wybrała, bo ja główkuję właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi sie najbardziej podoba FAVOR bordowa. Jest prosta i elegancka. Moze Ja bym sie zdecydowala na kolor czarny, ale bordowa jest cudna, tylko po prostu nie potrafilabym pewnie Jej zestawic z odpowiednimi rzeczami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że boska!! Ja chyba ją wezmę ze wzglęfu na kolor :) Czarna też jest ekstra! :)

      Usuń
  4. ta ELEGANT OLIVE BAG ma boski kolor*.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie to mój typ numer 2 :)

      Usuń
    2. mi też się ta podoba, jako druga Bordo :)

      Usuń
    3. Olive byłaby idealna gdyby była zielenią sznaragowa :-))

      Usuń
  5. Wszystko cudne! Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, we Francji to dopiero wybór musi być ciężki :) Pozdrawiam z POZnania :)

      Usuń
  6. ELEGANT OLIVE BAG na loto, boska!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie się chyba najbardziej spodobała 5 od góry torebka :)

    pozdrawiam + obserwuję
    http://mindonheels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! :)) bardzo mi miło, lakierowane też uwielbiam ! I weź tu coś wybierz :)

      Usuń
  8. Również szukam torebki idealnej, niestety bezskutecznie ;<

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta pierwsza mi się marzy...

    OdpowiedzUsuń
  10. oh jak wszyscy się złoszczą na mnie za tego batona. !
    matko przecież jeden baton raz na jakiś czas nie zaszkodzi a wręcz pomoże i uchroni przed napadami na słodkie w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie masz rację, jak mówiła moja Pani Prof od Dietetyki zdrowie psychiczne też jest ważne więc nie dajmy się zwariować ! :)))

      Usuń
  11. ja dostalam(kupilam sobie)na swieta torba,myslalam ze wytrzyma ciezar poluwy kspiazek,ale niestety juz troszke sie psuje wiec teaz mam zamiar zainwestowac w orginalna z nike:)
    lity<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lity boskie <3 ach :))) Właśnie ja też swoje torebki w ten sposób wykańczam ;-)

      Usuń
  12. FALL LUCID GRANAT <--- Tą kupuj! *.*
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chetnie wybralabym z 5 torebek z tych inspiracji ;)

    xxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najchetniej też bym wzięła po jednej z każdego koloru ;-)

      Usuń
  14. Lakierowany shopper w kolorze nude <3 idealna!!

    I'm Your new follower. You can follow me if You want :)

    Kisses from Poland :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nudziak tez napewno w szafie musi być ! :) pozdrawiam tez z Polski ! :)

      Usuń
  15. Tak lubie torebki, że z tych na początku biore każdą haha :D - rossi brown - niesamowita <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przyszło oc do czego to fajna każda! :D Rossi śliczna <3

      Usuń
  16. też jestem w trakcie poszukiwań ;p
    pozdrawiam

    http://fly-farther.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ach, ja jednak jestem butoholiczką, bo butów mam o wiele więcej niż torebek :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. te bordowe buty genialne!*.* zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. sama szukam torby idealnej, ale w sumie rzeczy sama nie wiem, czego chcę:P ach te baby...

    OdpowiedzUsuń
  20. 4ta torba rewelacja :)
    zapraszam do mnie. Konkurs z KISS IN THE RAIN na facebooku. Można wygrać bony i biżuterię :) silviageart.blogspot.com/2013/01/konkurs-kiss-in-rain.html

    OdpowiedzUsuń