wtorek, 18 września 2012

Rozkoszując się ostatnimi promieniami słonecznymi

Naprawdę uwielbiam wrzesień, w dniu mojego jubileuszu jeszcze nie zdarzyło się żeby była brzydka 

pogoda. Dzisiejszy dzień jest idealnym przykładem, że może być jeszcze słonecznie i ciepło :)

Najlepiej relaksuję się z dala od zgiełku miasta, dlatego zamieszczam zdjęcia z wycieczki rowerowej

 po okolicznych miejscowościach :)





Prawie jak : Rodzinka.pl:





Modnie i wygodnie, czyli :
Miodowe spodnie - Diverse
Jeansowa koszula -Cropp Town
mokasyny nude - F& F


 :)



Aaaa i przypominam o moim rozdaniu :) <KLIK>

8 komentarzy:

  1. Ale świetne słomiane ludziki/kukły[?] (czy jak to się nazywa):D Bardzo podoba mi się Twój outfit ;). Spodnie i koszula po prostu boskie! :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! Tak właściwie to stogi siana, ale ubrane :p Wygoda przede wszystkim, wiesz koszule wskazane w każdym look'u :) zapraszam do wzięcia udziału w konkursie ! :-)

      Usuń
  2. zapraszam do mnie na konkurs, ostatni dzień zgłoszeń! Masz szansę na cudowny zegarek na łańcuszku! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) zapraszam także na swój konkurs ! :p

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Przynajmniej widać kto jest kto ;-) zapraszam na konkurs!

      Usuń
  4. W pewnej miejscowości widziałam podobną dożynkową parę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej okolicy napotkałam kilka snobkowych stylizacji, jednak ta zajęła pierwsze miejsce ! :) Przypominam o konkursie ! :)

      Usuń